dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Wejście do kantyny


  Arlik Ranulfsson

  Burlok Damminson

  Drong the Hard

  Kazador z Karak Azul

  Skag the Stealthy

  Thorek Ironbrow

  Thorgrim Grudgebearer

  Ungrim Ironfist




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



Engineer GuildMaster Burlok Damminson burlok name


rasnoludzkie gildie są specyficznymi klanami rzemieślniczymi, w których wiedza i umiejętności przekazywane są z ojca na syna. Jedną z takich Gildii jest, ciesząca się uznaniem i szacunkiem, Gildia Inżynierów. Właśnie jej członkowie odpowiedzialni są zarówno za konstruowanie pomp i silników chroniących kopalnie przed zalaniem, jak i tworzenie o wiele bardziej skomplikowanych technicznie maszyn wojennych - dział płomieniowych, żyrokopterów i innych.
Konserwatywni w swych przekonaniach inżynierowie są dumni ze swych wynalazków. Wszelakie "cuda" techniki wywołują u nich łzy wzruszenia, dlatego tak przywiązują się do swojej pracy. Wykonują ją bardzo dokładnie i sumiennie przez co ich dzieła słyną z precyzyjnej mechaniki. Aby dodatkowo uatrakcyjnić swoje "wyroby", pokrywają je mosieżnymi, eleganckimi zdobieniami.

istrzem Cechu - najważniejszym rzemieślnikiem całej Gildii jest Burlok, syn Dammin'a. Jest on wielkim tradycjonalistą, który z niechęcią odnosi się do wszelkich innowacji i nowinek wynalazczych. Mocno wierzy w to, że wypróbowane i przetestowane mechanizmy są najlepsze. W związku z tym wspiera innych Inżynierów Gildii, których celem jest przechowywanie dotychczasowej wiedzy i utrzymywanie standardów.
Krasnoludy z Gildii z natury niechetnie patrzą na nowe rozwiazania, które jak powie Wam każdy Krasnolud, często sprowadzają kłopoty. Oczywiście wielu wśród młodych inżynierów Gildii ma inne zdanie. Opracowują oni czasami nowatorskie rozwiązania, lecz te zazwyczaj kończą się źle, sprowadzając problemy na ich twórców.

urlok jest już wiekowym krasnoludem. Ponieważ wyznaje bardzo konserwatywne przekonania, niewielu potrafi uwierzyć, iż w czasach swej młodości przechodził okres "buntu". Wraz ze swoim przyjacielem Svenem Hasselfriesianem, zaangażowani byli w wiele zakazanych projektów. Wspólnie pracowali międzu innymi nad destylatorem warpowym, powietrzną super rakietą oraz legendarnym, parowym radiofonem. Niestety eksperymentalne naczynie ciśnieniowe eksplodowało urywajac Burlokowi rękę. Po tym wydarzeniu wszystkie urządzenia skonstruowane przez Svena i Burloka zostały zniszczone, a sam Burlok zrozumiał jak nieodpowiedzialna była ich praca. Przestał eksperymentować i rozpoczął pracę zgodną z zasadami swojej Gildii.
Sven Hasselfriesian nie wyciągnął jedank żadnych wniosków. Rozpoczął pracę nad silnikiem na opary alkoholu oraz napędzaną nimi łodzią, przez co, mimo wszystko tolerancyjna, Gildia Inżynierów zmuszona była usunąć go ze swych szeregów.

odczas swej dalszej pracy Burlok doszedł do wielkich osiagnięć. Nawet jeśli, kiedykolwiek, zatęsknił do lat beztroski i nowatorskich ideii, nie dał tego po sobie poznać. Podczas długiego życia wiele razy stawał, u boku Gildii, na polu bitwy. Jego lewe, utracone podczas wybuchu, ramię zastąpił mechanicznym implantem (opracowanym zresztą według własnego projektu). Przez lata doskonalił ten wynalazek doprowadzajac do tego, że implant przydatny mu jest teraz o wiele bardziej, niż zdrowa ręka. To właśnie on daje Burlockowi olbrzymią siłę.


pisywana postać specjalna nie została przetestowana podczas bitwy tak dokładnie, jak te opisane w podręczniku armii. Jej właściwości nie są wystarczająco wyważone. Konsekwencją tego faktu jest wymóg, aby Twój przeciwnik wyraźił zgodę na użycie w Twojej armii Burloka, z jego właściwościami, przed rozpoczęciem bitwy.

urlok Damminson może być wystawiany jako postać specjalna armii Krasnoludzkiej. Liczony jest jako lord. Musi być wystawiany dokładnie tak, jak jest przedstawiony w opisie. Nie można w żadnym zakresie zmieniać jego ekwipunku.

235 punktów
 
  M WS BS S T W I A Ld
 Borlok Damminson 3 6 4 4 4 3 3 2 9
 

Wyposażenie:

urlok dzierży runiczny młot. Nosi runiczną zbroję. Zamiast lewej, utraconej w wypadku, ręki ma implant - B.I.O.N.I.C. (Burlokową Innowacyjną Ofensywną Nową Integralną Konstrukcję ramienia). Może równocześnie używać młota runicznego i sztucznego ramienia do walki co daje mu dodatkowy atak. Ataki należy rozdzielić pomiędzi B.I.O.N.I.C., a młotem zanim wykonasz rzuty na trafienie.
Burlok jest Inżynierem i podlega pod wszystkie zasady ze strony 14 podręcznika Warhammer Armies: Dwarfs, dotyczącej Inżynierów. Dodatkowo, każda maszyna do załogi której przyłączony jest Burlok, dodaje +1 do wyniku na tabeli misfire, a każdy wyrzut 6 oznacza, że maszyna może strzelać normalnie tak, jakby nie miała misfire'a.

Młot Burloka

Na młocie wyryty jest Rune of Swiftness (Burlock zawsze atakuje pierwszy).

Zbroja Burloka

Zboja noszona przez Krasnoluda ma wyryte dwa runy: Rune of Stone (save do 4+) i Rune of Iron (6+ ward save).

B.I.O.N.I.C.

Jeśli nim atakuje, sztuczne ramię daje Burlokowi siłę równą 7.



















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..