dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Wejście do kantyny


  Arlik Ranulfsson

  Burlok Damminson

  Drong the Hard

  Kazador z Karak Azul

  Skag the Stealthy

  Thorek Ironbrow

  Thorgrim Grudgebearer

  Ungrim Ironfist




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



King Kazador of Karak Azul kazador name


azador to stary już król Karak Azul. Jest on masywnym Krasnoludem o niewiarogodnej sile, nawet jak na nadzwyczajne standardy krasnoludów. Dni jego młodości były pełne ucztowania, sprośnych piosenek i, oczywiście, bitew. Bitew tak częstych, że tamtejsze Orki zaczęły unikać jego królestwa. Panowanie nad terytorium zewsząd otoczonym przez zielonoskórych przysparzało Kazadorowi wielu zmartwień. W rzeczywistości jednak był z tej sytuacji zadowolony i spędzał wiele miesięcy polując na gobliny.

iestety tamte dni dawno odeszły i dziś nic nie daje królowi radości. Nie ma już apetytu, piwo zawsze jest słabe i nie zdolne podnieść go na duchu. Krasnolud nie poluje już na gobliny w pobliskich górach, nie jest już tak wesoły jak dawniej. Dzisiaj siedzi w ciemnościach Karak Azul i rozmyśla. Jego humor znikł kiedy to Warlord Gorfang z Czarnego Urwiska zdobył fortecę, grabiąc wszystko co się dało. Wypędzone w końcu orki, wzięły jednak bardzo wielu jeńców, wśród których było wielu z rodu Kazadora. Mężny krasnoludzki król wie, że dziś jego poddani gniją w lochach Czarnego Urwiska, a on niezdolny jest ich oswobodzić lub pomścić ich śmierć.

rólewski syn - Kazrik, podzielił zły los swoich pobratymców. Schwytany przez orków, wraz z krewnymi, w sali tronowej własnego zamku. Młody krasnoludzki władca nie został jeńcem, lecz w geście pogardy został ogolony i przybity gwoździami do tronu ojca. Zrozpaczony król obiecał pół swych bogactw krasnoludowi, który przyprowadzi jego krewnych żywych lub ćwierć temu, który powróci z ich martwymi ciałami, aby ich kości spoczeły w Karak Azul. Temu, kto zabije Gorfanga obiecał znaczną część swoich skarbów.

ylko jedna rzecz rozświetla ciemności Kazadora - geniusz wojenny, który pozwala mu na przewodzenie armiom w całym krasnoludzkim królestwie. Stał się krawawym mścicielem ścigającym wrogów swych poddanych, bezdusznym niszczycielem zła gdziekolwiek je tylko znajdzie. Tam, gdzie prowadzi swą armię do boju słychać dźwięk wielkiego Rogu Grzmotów ogłaszającego, że król Kazador ponownie przyszedł się zemścić. Być może Kazador ma nadzieję, że pewnego dnia spotka Gorfanga, i w końcu będzie mógł pomścić swą krzywdę.


pisywana postać specjalna nie została przetestowana podczas bitwy tak dokładnie, jak te opisane w podręczniku armii krasnoludów. Jej właściwości nie są wystarczająco wyważone. Konsekwencją tego faktu jest wymóg, aby Twój przeciwnik wyraźił zgodę na użycie w Twojej armii Kazadora, z jego właściwościami, przed rozpoczęciem bitwy.


425 punktów
 
  M WS BS S T W I A Ld
 Kazador 3 7 4 5 5 3 4 4 10
 Premia za runy - +1 - - +1 - - - -
 

Wyposażenie:

azador jest uzbrojony z wielki Młot Karak Azul, nosi zbroję króla Karak Azul oraz starożytny, ogromnego kształtu, róg, zwany Rogiem Grzmotów.

Młot Karak Azul

Wielki młot Karak Azul był własnością królewskiej linii Azul od czasu Grungniego i może być noszony tylko przez członka klanu Kazadora. Ten potężny oburęczny wojenny młot jest wykuty z gromrilu, a na nim znajdują się niezwykle potężne runy: Mistrzowski Run Śmierci (Master Rune of Death) (wszystkie rany zabiją), Run Uderzania (Rune of Striking) (+1 WS) i Run Siły (Rune of Might) (podwójna siła przeciw stworzeniom o T=5 lub większym) .

Zbroja króla Karak Azul

Ta zbroja wykuta była w starożytnych dniach i noszona była przez królów Karak Azul w każdej bitwie. Jest wykuta z najlepszego gromrilu. Na niej znajduje się: Mistrzowski Run Nieugięcia (Master Rune of Adamant) (+1 T) i Run Oporu (Rune of Resistance) (pozwala przerzucić nieudany save).

Róg Grzmotów (Thunderhorn)

Jest wyrzeźbiony ze starożytnego kła, przyniesionego przez krasnoludy z odległego południa w bardzo dalekiej przeszłości. Był on noszony w bitwie przez każdego króla Karak Azul. Na rogu wykuty jest Mistrzowski Run Konsternacji (Master Rune of Dismay) (aby się ruszyć nieprzyjaciel musi wykonać udany rzut Ld).

















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..