kag "Niewidzialny" jest kompanem Dronga "Twardego". Znany jest w Starym Świecie z bardzo rzadkiej i przydatnej umiejętności znalezienia wyjścia z każdej sytuacji w jakiej się znalazł. Bazując na swoim doświadczeniu i sprycie Skag większośc czasu spędza na poszukiwaniu skarbów.
rzez wiele lat Skag był najemnikiem. Trudnił się tą niełatwą profesją do czasu, gdy stracił swe lewe oko w jednej z potyczek z orkami. Po tym wydarzeniu spędził dużo czasu na pokładach krasnoludzkich okrętów. Przeżył wiele przygód w odległych krasnoludzkich koloniach, aż znalazł się w twierdzy Kazad Thrund... W chwili obecnej, na prośbę swojego druha, przyłączył się do drużyny Dronga w misji ratunkowej porwanego Piwowara.
140 punktów |
|
|
M |
WS |
BS |
S |
T |
W |
I |
A |
Ld |
Drong |
3 |
6 |
5 |
4 |
5 |
2 |
4 |
3 |
10 |
Premia za runy |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Wyposażenie:
kag uzbrojony jest w broń ręczną oraz długi, dwuręczny topór. Nosi ciężką zbroję oraz runiczny hełm. Nie nosi tarczy. SAVE: 5+ (ciężka zbroja).
Hełm Skaga
Na hełmie noszonym przez Skaga wyryte sa trzy Runy Szczęścia (Rune of Luck). Każdy z nich pozwala na przerzucenie jakiegokolwiek rzutu kostką podczas trwania bitwy. Niestety z każdego runu można korzystać tylko raz, po wykorzystaniu stają się one bezużyteczne.
Zasady specjalne: Niewidzialność.
Skag jest znany ze swojej przebiegłości. Zawsze znajduje kilka chytrych rozwiązań każdej sytuacji. W bitwie jest w stanie wysłać na przód swej armii mały oddział, który niepostrzeżenie "wkradnie" się pomiędzy siły wroga. Może to być jednakże na tyle mały oddział, aby przedostał się do "obozu" przeciwnika nie alarmując przy tym jego jednostek.
Bazując na tej właściwości możesz wystawić regiment o wartości maksymalnie 200 punktów w dowolnie wybranym przez siebie miejscu w obu strafach rozstawu (zarówno w Twojej, jak i przeciwnika). Jedynym ograniczeniem jest fakt, iż krasnoludzka jednostka ta nie może stać bliżej niż 8 cali od jakiejkolwiek jednostki Elfów.
|