dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Wejście do kantyny


  Arlik Ranulfsson

  Burlok Damminson

  Drong the Hard

  Kazador z Karak Azul

  Skag the Stealthy

  Thorek Ironbrow

  Thorgrim Grudgebearer

  Ungrim Ironfist




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



Thorek Ironbrow thorek name


istoria Krasnoludów to jedna wielka bitwa. Zdradzani przez sprzymierzeńców, z siedzibami niejednokrotnie zajmowanymi przez potwory rodem z głębi ziemi. Przez te wszystkie lata Krasnoludy nie straciły jednak tego co czasem najważniejsze - nadziei.
Ich nieustępliwość powoduje, iż nigdy się nie poddają, a utracone po ciięzkich walkach twierdze traktują jako stan przejściowy. Wierzą, że znów nastanie ich Złoty Wiek.
Wśród wielu mężnych wojowników znajdują się tacy, których wyjątkowa odwaga czyni potężniejszymi od swych ziomków. Rasa Krasnoludzka nigdy nie zapomina żadnej, nawet tej najmniejszej, przysługi oddanej im przez takich właśnie bohaterów. Są oni wielbieni, a historia ich czynów będzie przekazywana z pokolenia na pokolenie.

horek jest Mistrzem Lordów Kowali Runów w twierdzy Karak Azul. Niektórzy powiadają, że jest najpotężniejszym krasnoludzkim kowalem wśród wszystkich żyjących.
Wybierając go do swojej armii musimisz się liczyć z dodatkowym kosztem - oprócz jednego miejsca dla krasnoludzkiego lorda, dodatkowo jedno miejsce dla herosów (punktowo traktowany jest tak, jakby był jednocześnie dwoma charakterami).


505 punktów (wraz ze wszystkimi magicznymi przedmiotami, kowadłem i Kraggim)
 
  M WS BS S T W I A Ld
 Thorek 3 6 4 4 5 3 3 2 10
 Kraggi 3 4 3 3 4 1 2 1 9
 

Przedmioty magiczne:

Młot Klad Brakak:

żywany przez Thoreka młot służy do wykuwania krasnoludzkich runów. Jest on także dość użyteczny w walce wręcz.
Ironbrow, dzięki swej pozycji w gildii Kowali, ma dostęp do niezliczonej ilości antycznych runów. Dzięki własnym, wieloletnim badaniom i próbom wykuł na swoim młocie nowy run. Run ten powoduje, iż w czasie walki, przy uderzaniu młota z Klad Brakak wydobywają się huk grzmotu. Zraniony przeciwnik nie może korzstać z armour save'a, a jeśli nie uda mu się ward save to każdy pancerz który nosi (wliczając w to zarówno pancerz zwykły, tarczę, jak i zbroję magiczną) zostaje zniszczony. Na młocie jest także wykuty Run Furii, który daje bohaterowi dodatkowy jeden atak.

Runiczny pancerz:

Wykuty jest na nim Mistrzowski Run Gromrilu - co daje Thorekowi armour save na 1+.

Kowadło Zagłady:

Thorek Ironbrow zawsze bierze udziałw bitwie używając Kowadła Zagłady.



Kraggi - asystent w kuźni:

raggi jest najlepszym i zaufanym asystentem Thoreka. Krasnolud ten zawsze jest wraz z Thorekiem w czasie bitwy, pomagając w wykuwaniu runów. Dzięki niemu praca przy kowadle znacznie przyspiesza. Zdarza się jednak, że braki w doświadczeniu Kraggiego powodują, iż popełnia on jakiś błąd.
Kraggi traktowany jest jako champion. Wyposażony jest w broń ręczną i lekką zbroje. Dodaje jedna kostkę mocy (power dice) w każdej rundzie krasnoludzkiej magii. Jednakże, jeśli na tej kostce podczas używania mocy runicznych wypadnie 1.ka, to jest to równoznaczne z Miscastem.



Run Zagłady (koszt rzucenia 12+):

un ten powstał wiele wieków temu - w czasach, gdy tworzone były Kowadła Zagłady. Wykucie tego runu jest trudne i bardzo niebezpieczne. W związku z tym formuła jego wykucia została prawie zapomniana przez krasnoludzkich mistrzów. Obecnie jedynym kowalem, który posiada umiejętności i odwagę by wykuć ten run jest Thorek Ironbrow.
Kiedy run jest wykuwany powietrze ochładza się, a niebo robi się czarne. Duchy starożytnych wojowników pojawiają się wśród krasnoludów na polu bitwy wzmacniając ich szeregi i dodając odwagi walczącym. Wspomnienie o straconym, potężnym Imperiumi wzbudza w Krasnoludach furię, którą trudno powstrzymać. Na ich ponurych twarzach pojawia się grymast zemsty przez co wszyscy krasnoludzcy wojownicy w armii wzbudzają strach.
Efekt Runu Zagłady trwa, aż do momentu jego zdispelowania przez przeciwnika, rezygnacji (Thorek może to zrezygnować z działania runu w dowolnym momencie), użycia/wykucia kolejnego runu lub śmierci Kowala.
W przypadku, gdy podaczas wykuwania Runu Zagłady wypadnie Miscast, Kowadło ogarnie niekontrolowana moc. Thorek, Kragii i każdy ze strażników otrzymują jedno trafienie z siłą 7. Kowadło jest zniszczone, a Ci, którzy przetrwali traktowani są jako regiment skirmisherów.

















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..