dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Wejście do kantyny


  Arlik Ranulfsson

  Burlok Damminson

  Drong the Hard

  Kazador z Karak Azul

  Skag the Stealthy

  Thorek Ironbrow

  Thorgrim Grudgebearer

  Ungrim Ironfist




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



Dwarf High King Thorgrim Grudgebearer thorgrim name


horgrim jest potomkiem najstarszych i najszlachetniejszych spośród wszystkich Krasnoludzkich Lordów W jego żyłach płynie Krew samego Grungniego, a pod zmarszczonym czołem kryje się mądrość Valayi.
Król jest właścicielem Wielkiej Księgi Uraz - najstarszej i najważniejszej spośród wszystkich ksiąg krasnoludzkiego królestwa. Księga ta, znana jako Dammaz Kron, zawiera wszystkie dawne waśnie i zdrady popełnione przeciwko rasie Krasnoludzkiej. Spisana jest krwią Wielkich Królów, a strony jej są poszarpane od wertowania i studiowania jej zawartości przez wieki.

zasami, kiedy Krasnoludom uda się naprawić szkodę wyrządzoną w przeszłości, Król ma prawo wykreślić odpowiedni zapis w księdze, co robi z wielką satysfacją. Ale zdarza sie to niestety rzadko. A nawet jeśli, to zamiast pozwolić by minione pozostało minione, Krasnoludy wolą trzymać urazę w pamięci. Nawet te, które już dawno zostały wykreślone są rozpamiętywane wraz z historią w jaki sposób szkoda zostały naprawiona.

rasnoludy lubują się w trzymaniu uraz, dlatego w Dammaz Kron znajduje się wiele zapisek dotyczących niegodnego zachowania ze strony innych ras, a nawet samych bogów.
W ich języku nie znajdziesz słowa oznaczajacego przebaczenie. Jest w nim za to wiele synonimów słowa zemsta, zadośćuczynienie oraz odwet.

d wczesnych lat młodości Thorgrim śnił o pomszczeniu swych bliskich tak, aby pewnego dnia, móc odłorzyć Wielką Księgę Uraz i wykreślić z niej wszystkie, co do jednej, zniewagi które są w niej zawarte.

ecz rzecz takowa była by niemożliwa nawet gdyby żyć po tysiąckroć. Krasnoludy są jednak bardzo upartą rasą i jeśli już sobie coś postanowią to dążą to tego za wszelką cenę i wszystkimi możliwymi sposobami. I dlatego Wielka Księga Uraz jest nieodłącznie towarzyszy Thorgrimowi. Król nie tylko nosi ją przy sobie za dnia, ale również sypia nad jej poszarpanymi stronicami. Udało mu się już zatrzeć wiele z dawno powstałych uraz. Nawet otrzymać 1 000 sztuk złota od burmistrza Altdorfu jako rekompensatę za znieważenie Borina Bullroarera podczas Wielkiej Altdorfskiej Ucieczki.

awet gdy Thorgrim wyrusza na wojnę, co robi często zważywszy na liczebność nikczemnych uczynków do pomszczenia, bierze Wielką Księgę Uraz ze sobą. Niesiony na Tronie Władzy przez swoich czterech krzepkich wojowników, wymachuje w górze Toporem Grimnira, a na głowie dumnie nosi Koronę z Karaz-a-Karak...


pisywana postać specjalna nie została przetestowana podczas bitwy tak dokładnie, jak te opisane w podręczniku armii. Jej właściwości nie są wystarczająco wyważone. Konsekwencją tego faktu jest wymóg, aby Twój przeciwnik wyraźił zgodę na użycie w Twojej armii Thorgrima, z jego właściwościami, przed rozpoczęciem bitwy.

horgrim jest najpotężniejszym królem krasnoludzkiej rasy. Może być wystawiany w Twojej armii, ale liczy się go jako dwa sloty lordowskie. Musi być wystawiany dokładnie tak, jak mówi poniższy opis, przez co nie można mu ani odejmować, ani dodawać ekwipunku. Wystawiany musi być generałem armii.


505 punktów
 
  M WS BS S T W I A Ld
 Thorgrim 3 7 4 4 5 4 4 4 10
 

Wyposażenie:

horgrim dzierży Topór Grimnira, nosi Zbroję Skaldoura i Smoczą Koronę z Karaz-a-Karak. W ręku dzierży również nieodłączną księgę Dammaz Kron. Do boju rusza na Tronie Władzy.

Topór Grimnira

Topór wykute ma na sobie runy: Master Rune of Skalf Blackhammer (automatyczne zranienia), i Grudge Rune (pozwala na wybranie jednego bohatera lub potwora, i przerzucenie nieudanego trafienia przeciwko temu modelowi). Dodatkowo tylko magiczne zbroje i niemodyfikowalny ward save dają obronę przed tym toporem, zwykły save jest pomijany.

Zbroja Skaldoura

Zbroja ma wykute na sobie runy: Master Rune of Gromril (1+ save), Master Rune of Spite (4+ ward save) oraz Rune of the Furnace (odporność na ataki ogniem).

Smocza Korona z Karaz-a-Karak

Thorgrim i jednostka, w której się znajduje jest odporana na psychologię poza nienawiścią i upartością.

Dammaz Kron

Wielka Księga Uraz - efektem jej działania jest to, że wszystkie jednostki Krasnoludzkie w odległości 12 cali od Thorgrima nienawidzą swoich przeciwników.

Tron Władzy

Tron Władzy niesiony jest przez czterech weteranów, co daje Thorgrimowi dodatkowe cztery ataki z WS5 i S4. Każdy atak na Tron musi byś skierowany na Thorgrima. Kiedy przyłączamy go do oddziału, Tron zajmuje miejsce tak samo jak szyki wojowników z uwzględnieniem formacji, bonusów za rzędy, itp. Tron jest odpornorny na magię (2).

















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..