dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Drzwi do komnaty


  Zasady tworzenia armii

  Pierwsze zakupy


  Brak piwa

  Krasnoludy

  Obrona wzgórz

  Obrona wzgórz wer. 2

  Obrona wzgórza

  Ognia!

  Piwa dostatek

  Strzelające krasnale

  Walec




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



o "Obronnie wzgórz" krasnoluda Piotra długo trwała zaduma. Inni generałowie w milczeniu analizowali wywody długobrodego wojownika, aż wkońcu odezwał się Szymon "The Mad". Wykazując kilka luk w taktyce i założeniach, przedstawia nam swoją wersję - "Obrona Wgórza".

to i ona:


a turniejach często zdarza się, że po naszej stronie stoi jedno wzgórze i wokół niego powinna się skupić nasza armia. Krasnoludy są typową armią defensywną, mają niezłe maszyny i to jest jedna z podstaw naszej armii. Drugą podstawową rzeczą jest jeden silny oddział piechoty (w tym przypadku będą to Hammerersi).

to co wystawiamy:

  Generał (Runesmith)
  • Gromril armour
  • 3x Rune of Spellbreaking
Runesmith
  • 2x Rune of Spellbreaking
  • Rune of Luck
Thane
  • light armour, Great Weapon
  • Master Rune of Gromril
  • Rune of Resistance
Sztandar Armii (Battle Standard)
  • Gromril armour
  • Master Rune of Taunting
17 x Hammerers
  • + muzyk
  • + Gate Keeper
  • + sztandarowy (Rune of Battle)
2 x Organ Gun
  Cannon
  • Rune of Forging
Bolt Thrower
  • Master Rune of Skewering
  • Rune of Penetrating
Bolt Thrower

Stone Thrower
  • Rune of Accurace
  • Rune of Penetrating
  • Rune of Fortune
10 x Thunderers

10 x Thunderers

16 x Warriors
  • + muzyk
  • + sztandarowy
  • + Veteran
  • + heavy armour
  • + shield

o tyle jeżeli chodzi o armię do 2000 pkt. Teraz jak to rozegrać:


ednostki wystawiamy od najsłabszych (Warriorzy, Thunderersi, Hammmerersi, bohaterowie, maszyny).
Maszyny na wzgorzu (od lewej: Bolt Thrower, Stone Thrower, Bolt Thrower, Cannon, Organ Gun, Organ Gun).
Runesmithów wystawiamy przy zalogantach od tego Bolta co nie ma Run. Thane i BSB do Hammerersów. Ten oddział ustawiamy gdzieś blisko, przed wzgórzem (mniej więcej na jego środku). 10 Thunderersów na lewo od Hammerersów. Po prawej stronie Hammerersów ustawiamy Warriorów. Dalej na prawo Thunderersi.

działa strzelamy do potworów, maszyn, bohaterów (ewentualnie do oddziałów lub konnicy).
Katapultą niszczymy maszyny, oddziały (jak celnie umiemy strzelać to mozna zapolować na jakiegoś smoka itp.).
Balisty w potwory, oddziały, konnice, oba Organki strzelają w kawalerię, oddziały wroga.
Hammerersi przyjmują szarze i przeciwnik się od nich odbija.
Warriorzy zabezpieczają prawe skrzydło. Jeżeli Hammerersi kogoś pogonią, mogą także "opiekować" się lewym (ale trzeba ich odpowiednio wcześniej przesunać, bo nie są za szybcy...).
Thunderersi ładują w kawalerie, piechote opancerzoną.

Szymon "the Mad"
















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..