dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Drzwi do komnaty


  Zasady tworzenia armii

  Pierwsze zakupy


  Brak piwa

  Krasnoludy

  Obrona wzgórz

  Obrona wzgórz wer. 2

  Obrona wzgórza

  Ognia!

  Piwa dostatek

  Strzelające krasnale

  Walec




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



lość oddziałów i charakterów z poszczególnych grup w armii zależy od jej wielkości punktowej. I tak...

Postacie specjalne:

Wartość punktowa armii Max. liczba charakterów w armii Max. liczba lordów (lords) Max. liczba bohaterów (heroes)
< 2000 3 0 3
2000-2999 4 1 4
3000-3999 6 2 6
4000-4999 8 3 8
Każdy następny 1000 +2 +1 +2

iczba postaci specjalnych Twojej armii nie musi osiągnąć wartości maksymalnej. Jedynym wymogiem jest wystawienie generała armii, przy czym wcale nie musi to być lord. Twój przeciwnik musi wiedzieć, która z twoich postaci specjalnych jest generałem.

Regimenty

Wartość punktowa armii Jednostki podstawowe (core) Jednostki specjalne (special) Jednostki żadkie (rare)
< 2000 2+ 0-3 0-1
2000-2999 3+ 0-4 0-2
3000-3999 4+ 0-5 0-3
4000-4999 5+ 0-6 0-4
Każdy następny 1000 +1 min + 0-1 + 0-1

ak jak w poprzednich edycjach, można wystawiać ograniczoną liczbę regimentów danego typu w armii, i tak np. nie ma ograniczeń na wystawianie jednostek wojowników klanowych (clansmen), ale górników (miners) można wystawić max. 1 oddział.

ystawiana armia, jeśli tylko chcesz, może składać się z samych tylko jednostek podstawowych, wystawianie regimentów specjalnych i rzadkich nie jest wymagane.

ardzo dobrym, moim zdaniem, pomysłem jest możliwość wystawiania oddziałów najemnych jako jednostki rzadkie naszej armii. Teraz, jeśli chcemy, możemy zniwelować małą ruchliwość naszych krasnych ludków poprzez wystawienie najemnej konnicy, albo zwiększyć średnią wzrostu przez wystawienie gigantów.

















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..