lość oddziałów i charakterów z poszczególnych grup w armii zależy od jej wielkości punktowej. I tak...
Postacie specjalne:
Wartość punktowa armii |
Max. liczba charakterów w armii |
Max. liczba lordów (lords) |
Max. liczba bohaterów (heroes) |
< 2000 |
3 |
0 |
3 |
2000-2999 |
4 |
1 |
4 |
3000-3999 |
6 |
2 |
6 |
4000-4999 |
8 |
3 |
8 |
Każdy następny 1000 |
+2 |
+1 |
+2 |
iczba postaci specjalnych Twojej armii nie musi osiągnąć wartości maksymalnej. Jedynym wymogiem jest wystawienie generała armii, przy czym wcale nie musi to być lord. Twój przeciwnik musi wiedzieć, która z twoich postaci specjalnych jest generałem.
Regimenty
Wartość punktowa armii |
Jednostki podstawowe (core) |
Jednostki specjalne (special) |
Jednostki żadkie (rare) |
< 2000 |
2+ |
0-3 |
0-1 |
2000-2999 |
3+ |
0-4 |
0-2 |
3000-3999 |
4+ |
0-5 |
0-3 |
4000-4999 |
5+ |
0-6 |
0-4 |
Każdy następny 1000 |
+1 min |
+ 0-1 |
+ 0-1 |
ak jak w poprzednich edycjach, można wystawiać ograniczoną liczbę regimentów danego typu w armii, i tak np. nie ma ograniczeń na wystawianie jednostek wojowników klanowych (clansmen), ale górników (miners) można wystawić max. 1 oddział.
ystawiana armia, jeśli tylko chcesz, może składać się z samych tylko jednostek podstawowych, wystawianie regimentów specjalnych i rzadkich nie jest wymagane.
ardzo dobrym, moim zdaniem, pomysłem jest możliwość wystawiania oddziałów najemnych jako jednostki rzadkie naszej armii. Teraz, jeśli chcemy, możemy zniwelować małą ruchliwość naszych krasnych ludków poprzez wystawienie najemnej konnicy, albo zwiększyć średnią wzrostu przez wystawienie gigantów.
|