dwarfs1 dwarfs2

logo

koszary wojowników kantyna oficerska galeria grafiki komnata strategów sala strategów kuznia runów pracownia kartografa
dot kantyna galeria komnata sala kuznia pracownia
dot
dot

Warhammer logo
  Drzwi do komnaty


  Zasady tworzenia armii

  Pierwsze zakupy


  Brak piwa

  Krasnoludy

  Obrona wzgórz

  Obrona wzgórz wer. 2

  Obrona wzgórza

  Ognia!

  Piwa dostatek

  Strzelające krasnale

  Walec




Brama Twierdzy




  Powiadom o stronie:

  Podaj e-mail znajomego:
  
  Powiadomienie od:
  

   

Kubasa art
 
10 Najlepszych Polskich Stron Fantasy
 
Najlepsze strony o Warhammerze
 
Najlepsze strony o tematyce Fantasy
 
Toplista stron poświeconych fantastyce


zaprojektowane przez:
netive.pl



   R A K     I W A ,      czyli co boli krasnoluda...


rasnoludami gram już ponad rok i mimo, iż do wybitnych generałów nie należę, to myślę, że mogę co nieco powiedzieć na temat tej armii.

rasnoludy mają swoje rzesze fanatycznych zwolenników, ale baaaardzo rzadko się zdarza (jeżeli w ogóle), aby krasnoludzki generał wygrał turniej.... Wielkim bólem tej armii jest to, iż jedyna sensowna kombinacja to armia defensywna (maszyny + strzelcy (+piechota) + minerzy + rangerzy).... Ofensywna mija się z celem..... Siła naszej armii tkwi w maszynach co jest zgubne, gdyż zbyt dużo zależy od rzutów kostkami.

odczas turniejów na 2000 pkt. największą zmorą są dla mnie magowie 4 level'owi. Jak jeszcze przeciwnik wylosuje dobre czary, to gra sprowadza się do tego, że czarodzieje generują kości dla lorda który sieka we mnie tysiącami pocisków, które nie zawsze jest jak rozproszyć. Oczywiście wszyscy przeciwnicy są schowani w lasach i nic im nie mogę zrobić...

ie lubię też smoków. Cholerstwo chowa się za lasami, aby szybko wyskoczyć z killerem na grzbiecie i zaczyna się strzelnica - jak go zabije (co jest ciężkim zadaniem) to jest szansa, ale jak to się nie uda (np. przez 2 misfire`y) to można rzucić ręcznik.

roblemem jest też Imperium z 4 działami, czołgiem, kawaleriami i strzelcami (10-ciu za 80 punktów (?!)). Nie dość, że Imperialne działa ściągają maszyny zawodowo, to jest jeszcze czołg i kawaleria, którymi nie ma czasu już się zajać.

   najgorsze co może spotkać naszą armię, to nowe Khemri z 3 scorpionami... Te jednostki pozbawiają nas połowy maszyn i są tak przegięte, że aż strach się bać! Nie mamy jak tego ustrzelić, a te kościste gadziny robią sobie z naszymi załogantami co chcą.

W powinno wydać jakieś erraty do Dwarfów... Proponuję dodać czołg (w 5 edycji byl parowy....) oraz zasadę dla Minerów mówiącą o tym, że po wyjściu z krawędzi mogą szarżować, a nie, jak jest do tej pory, tylko ruszyć się.

iężkie jest życie krasnoluda, ale ta armia ma swój niepowtarzalny klimat, a wprawny generał z pewnością będzie potrafił poprowadzić swych wojowników do boju.


Szymon "the Mad"

Jak ktoś wygra swoją armią "Mastera" to proszę o maila :D.



















Logo Warhammer Fantasy Battle oraz część grafik umieszczonych na stronie są własnością firmy Games Workshop Ltd. - twórcy i dystrybutora gry Warhammer Fantasy Battle ™. Zostały one użyte w celu promocji figurek krasnoludów oraz przedstawienia armii krasnoludów gry bitewnej WFB. Masz pytanie... Poślij gońca..